utorak, 12. studenoga 2013.

Povratak otpisane

Drage moje blogerice, 

        nadam se da sam vam falila, ako jesam, ispričavam se 100 puta što me nema ovdje jakoooo dugo.

       Vidim da sam 19.7. objavila zadnji post, dakle prošla su više od tri mjeseca kako sam zapustila ovaj svoj mali dio virtualnog života. Već sam odkukala svoje, pa neću opet. Neću se ni opravdavati iz razloga što sam ovaj blog pokrenula upravo da se izvučem iz lošeg razdoblja u životu, a sada sam ga nezahvalno ostavila da trune.

       Čitala sam vas sve dosta redovito, zanimalo me što se kod vas događa, di ste putovale, što ste vidjele, što ste kuhale, što ste fotografirale. Pokušat ću se opet vratiti u blogersku rutinu, da iste stvari i vi možete kod mene čitati i gledati.

        Za danas toliko, uskoro očekujte i konkretne postove, imam već neke zamisli :)

        :*
      


Broj komentara: 10:

  1. Obje smo pokrenule blogove iz istog razloga :) Nadam se da je tvoje razdoblje bar malo otežalo korak i da sada kaska za tobom...svašta nešto tu imaš pa idem malo u istraživanje. Čitamo se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa bilo je i vrijeme da se vratiš :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se da je to što si natrag znak da si bolje ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...