subota, 7. prosinca 2013.

8 komada odjeće


 koje nikada nećete vidjeti na meni. 

Dva su razloga: ili meni uopće ne pristaju ili mi se nikako ne sviđaju. Ili oboje :)

1. BALONER

Nisam nikada kupila niti nosila baloner, ali sam isprobala mamin i jednostavno se ne vidim u njemu. Ne odgovara mi krojem, jednostavno ne stoji mom obliku tijela. Uz to, obično je od nekog "krutog" materijala i ometa me u kretanju.

2. TRAPER KOŠULJA

Traume iz djetinjstva :) Sjećam se svoje osnovnoškolske kombinacije - trapez traperice, traper košulja i traper jakna. Ah te 90e :)

3. CAPRI HLAČE

Jer imam preizražene listove na nogama.

4. MAJICE S 3/4 RUKAVIMA

Majica treba biti kratka, za toplo vrijeme, ili duga za hladnije vrijeme. Nije mi jasno ovo između. I užasno me smeta što uvijek postoji masa lijepih majica po određenim dućanima i onda se razočaram kad vidim te nedorečene rukave.

5. TIGAR/ZEBRA/ZMIJA UZORAK

Ovo spada u kategoriju meni osobno ružnih odjevnih komada :)

6. CIPELE NA ŠPIC

One mi spadaju u kategoriju osobno ružne obuće :) Plus me asociraju na aždaju od profe iz njemačkog u gimnaziji.

7. SAMTENE HLAČE

Traume iz srednje škole. Imala sam neke odvratne smeđe/bež  samterice. Nakon 7 sati sjedanja u školi izgledala sam ko da su mi tri broja veće :)

8. DOLČEVITA

Nisam smrzlić tip, brzo se ugrijem u kretanju, postane mi vruće. Ako me nešto oko vrata grije, a pri tome i stišće, postanem vrlo nervozna. 

Naravno, ukusi se razlikuju i zato....



A vi, što vi nikada ne biste kupile i nosile?



Broj komentara: 14:

  1. složit ću se s tobom oko traper košulja :)
    sve ostalo...ima prolaz u moj ormar, manje više.
    ono što ne ulazi u moj ormar je plastika, mrkva hlače, uggsice, cropane majice, i odjeća koja je šivana ko da ju je šivao i krojio netko tko nikad šivaću mašinu nije vidio. pa to visi ko jastučnica na sve strane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš, mogu se složiti s tobom i oko plastike, mrkva hlača i uggsica! i kak sam samo zaboravila na crocsice :D

      Izbriši
  2. Baloner, dolčevite, samterice, špicerice i uzorak.. fuj fuj fuj :D
    Baloner jer mi ne treba još nešto što će me vizualno smanjiti.
    Dolčevita jer mi smeta oko vrata, imam osjećaj kao da me guši.
    Samterice jer eto, jednostavno ne xD
    Špic cipele..ummm, ne kužim smisao tog špica. Imam osjećaj da bih se popikavala u tome i slomila nos.
    Uzorak.. ne ako je cijela majica (ili ako su hlače) u tome, ako je minijaturni detalj prolazi.

    A što se tiče 3/4 rukava, kupujem majice dugih i onda sve podfrknem. Smeta mi dok radim hm, pa bilo što, tako da sve moje duge su onda 3/4 xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja dok radim nešto sam u kratkim rukavima, tak da mislim da bi ih frkala isto da su dugi :D
      haha, isti osjećaj imam za špic cipele :) i dolčevite

      Izbriši
  3. Ja vaš volim 3/4 rukave! Dočevite i špic papke ne. Balonere da, ali kratke, traper košulje isto volim :) Kaprice ne, al ne zbog sebe već jer su mi ružne. Nosim ili obične duge ili hlače do gležnja, te kratke hlače. Ništa između - bermude, kaprice, ništa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čini se da su 3/4 rukavi ružni samo u mojoj glavi :)

      Izbriši
  4. točno sve to kaj si nabrojala, jedino nemam ništa protiv traper košulje :) mislim da mi pogled na špic cipele ipak izazivaju najveću traumu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahahahhahahahahhahahahaha nedorečeni rukavi hahahahhahahahahahahhahahahhaha

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa skoro svime napisanim.. što se tiče hlača koje je nosiš zbog izraženih listova, s tim se nemoj zamarat jer ih i ja imam a i općenito imam malo jače noge budući da sam ekstra niska.. a jako volim haljinice i suknje i ne mislim se zamarat s tim jer radije nosim ono što volim.. iako capri hlače ni ja ne nosim..
    Uzorak zebre, zmije itd - užas :)
    Cipele na špic - također.. ne volim to..

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahahhaha znači kad me vidiš u animal printu, znat ću što misliš :D :D meni su caprice tak ružne hlače da je to strašno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimlijv post, dolčevite su također nešto što ni ja ne bih nosila. Nedavno sam kupila odličnu sportsku majicu kratkih rukava, super mi stoji

    OdgovoriIzbriši
  9. Uz iznimku dolčevite, ovo kao da sam ja pisala. Općenito ne volim životinjske uzorke, grozno mi je to...ali ovaj Howie na kraju posta mi je samo takav:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne bih nosila rimljanke-gladijatorke (kako li se već zovu), ali samo zato što verujem da su neudobne, letnje čizme, one japanke sa čarapom za oko zgloba što su se nosile prošlog leta, bele lakovane špic cipele na štiklu, džemperčiće koji se sastoje samo od rukava (ono kao bolero), vrećaste kombinezone, baggy pants, farmerke sa tregerima, fascinator (mogu biti lepi, ali su mi komični), pantalone od veštačke kože, gipsy suknje (mada mnogima lepo stoje)...To mi pada na pamet prvo:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...