petak, 30. ožujka 2012.

Proljeće je, a....znate i sami :)

Da je Luka samo znao kako će mu popularan postat taj izraz :) Al kad je istinit! Sjećate se da sam pisala o lazy sunday, e pa, da znate da se s dolaskom proljeća promijenilo dosta toga, vjerovali ili ne!

Kao prvo, ne spavam više do beskrajnih 11 sati, već recimo do 9, pola 10. Otkrila sam trik! Ne spuštati rolete u spavaćoj sobi! Treba pustiti jutarnje sunce da vas probudi, kad već niste sposobni poslušati zapovijed alarma :P Kao drugo, dani su topli i suhi što znači da mogu hopnuti na svoj bajk i otići za čas u grad, ako nešto trebam obaviti. Više ne ovisim o sporim i krcatim busevima i tramvajima. Jedino kaj me zeza je strah od policijske sačekuše jer se baš i ne vozim stazama, al kaj mogu kad ih nema :) I kao treće, puno više vremena provodim vani, u šetnji ili vožnji biciklom, solo ili s dragim i sve je nekako ljepše! Iako sam osoba koja jako voli zimu, proljeće nosi nešto sa sobom čemu je nemoguće odoljeti i tjera nas na pomisao kako nam je ono najdraže godišnje doba. Prošlu nedjelju smo dragi i ja vozili bicikle nasipom Save prema zapadu, pa se izležavali uz njenu obalu u kasno poslijepodne. Sunce je bilo polako na zapadu, Sava je brzo tekla istočno, a mi smo se ugnjezdili na pola puta i uživali jedno u drugom i u proljeću...




Iz tog mog proljetnog nemira, grljenja svemira i mirišanja trave, rodila se i jedna ideja, vezana uz moje kreativne napade :) Pala mi je na pamet prije jedno dva tjedna kad sam mozgala što s parama koje će mi dragi pokloniti za roćkas. Sjetila sam se da ne bi bilo loše da surađujem s frendicom iz srednje, koja se već dugo vremena bavi kulinarstvom i koja je iskusna blogerica, a s kojom sam i nakon škole ostala u kontaktu i super odnosima. Možete škicnuti i njen super slatki blog Bite my cake :) Mislim da neću otkriti o čemu se radi, dok ne bude nekih konkretnih pomaka, ali ću natuknuti da vas očekuje nešto fino, slatko i hrskavo u nečemu lijepom, unikatnom i šarenom :)

Do tada, uživajte u lijepim danima, družite se, ljubite se i budite veseli :)



4 komentara:

  1. Joj da bar ja imam bajk za vozanje po gradu :) Al ne znam čeg me više strah - da me policija zaustavi ili da ga kupim pa da mi ga ukradu :O

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne treba te biti strah ni jednog ni drugog, treba samo imati dobro otvorene oči za cajkane i dobar lokot za bajk :-) mene je najviše strah kletvi starijih sugrađana :-P

    OdgovoriIzbriši
  3. A ja ne znam da vozim bajk :))
    kod BMC se navrati kad mi se jede nesto a ne znam sta :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Voziti bajk je nešto najbolje na svijetu :) sloboda, brzina, vjetar u kosi i te stvari, još nije kasno da naučiš :)
    Kod BMC se najedeš samo gledajući super fotke :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...