subota, 21. srpnja 2012.

Life is a flower

Koji ugodan dan :) Kiša, dvadesetak stupnjeva i odmah sam sretnija :)
Pa sam odlučila nešto i izraditi danas, za promjenu. Još relativno davno sam vidjela tutoriale za izradu cvjetića od tkanine na Marininom blogu Moja mala ljetna radionica, ali nikako da prionem na posao. Danas sam našla staru pašminu što sam je kupila u Telču na povratku iz Praga za nešto sitno para, ali sam je rijetko nosila jer sam je kupila tek toliko da potrošim krune. Pa rekoh, moglo bi se to prenamijeniti za nešto drugo, odluka je pala na cvjetiće. Ovaj moj cvjetić će biti broš, ali mogla bih ga nositi kao ukosnicu, ukras za rajf ili narukvicu. To će odlučiti trenutak :)



Ovakav cvjetić zbilja nije teško napraviti, uspio je čak i meni koja sam si na Vi s iglom i koncem :) Detaljan tutorial pogledajte kod Marinice. Ja sam mu dodala još ove perlice da ga malo podignem jer mi se samo s dugmićem činio bezličan. Malo izgleda ogromno na slici, ali to je zbog perspektive, u promjeru je nekih 6 cm.

Kupila sam si neki dan u Bershki vesticu za samo 39 kn :) Cimerica si je kupila istu, samo rozu. Super je kad tako slučajno nabasaš na nešto jeftino, što ti se sviđa i što ti treba.


I to još veličina M  :) Inače mi uvijek treba veličina L. Baš sam si hepi što sam uspjela smršaviti u zadnjih nekoliko mjeseci, bit će da je to od puno bicikliranja. A i ne hranim se više u menzi nego si sama kuham. Baš su nas šopali u tim menzama :/ I da, prije sam nosila hlače broj 44, sada nosim 40. Jeeeej :)

U četvrtak me dragi vodio na Maksimir i priredio mi iznenađenje. Unajmili smo čamčić na jezeru na pola sata i veslali među patkicama :) Bilo je baš romantično, nakon što sam se pribrala od straha jer se bojim dubine, kao i visine. On me pokušava što češće suočiti s mojim strahovima i na tome sam mu vrlo zahvalna <3


I mali podsjetnik na dobre stare 90e ;)


23 komentara:

  1. Svaka čast na sve tri teme o kojima pišeš. Nisam znala da postoji mogućnost veslanja u Maksimiru...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) mislim da je to od ovoga ljeta tek. imaju 8 čamčića na raspolaganju, ovi manji su 20 kn/pola sata, a već 30 kn/pola sata. fora je :)

      Izbriši
  2. Svidja mi se bros. Jednostavan je, a jako lepo izgleda...
    A svidja mi se i dzemperic i veslanje... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jeeeej, baš mi je drago što si napravila ovaj cvjetić, jako mi se sviđa, ove perlice su se super uklopile :) Vidiš da nije uopće teško! I sviđa mi se vesta, mogla bih i ja svratiti do Bershke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije teško, razmišljam se da napravim i one druge cvjeteke iz tvojih tutoriala :) jedan ću seki za roćkas sigurno složiti :)

      Izbriši
  4. Sve kao bombončić,i cvjetak i vestica,a pogotovo vas dvoje u čamčiću!I sve pohvale za tesanje!

    OdgovoriIzbriši
  5. SUper! Pozitivni postovi u zadnje vrijeme skroz. I biciklo zlata vrijedi, još jedan dokaz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha :) bicikl je čudotvorac, toliko smršaviti bez dijete i samo uz male promjene u prehrani je super :)

      Izbriši
  6. nisam znala da se tamo može unajmiti čamac, super, prava uživancija!
    brošić je krasan, a da si smršavila to znam i itekako se vidi, bravo

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je drago što ti je dečko romantičan, lijepo mi je čuti takve priče.
    Vestica je predivna, i sama trebam nabaviti nešto slično.
    Mašnica mi se također sviđa i jako lijepo stoji uz sako na slici, posebno mi se sviđa ovaj gumbić u sredini rozo-bijeli.
    I svaka čast na mršavljenju, i ja bi morala opet baciti koju kilicu ali nikako da se pokrenem, moram nešto smisliti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bježim od bicikla jer sam godinama i godinama s njim putovala u školu a i s njim ću i na posao kad se zaposlim hehe.

      Izbriši
  8. super mi je i vestica i boja :) nadam se da bude još koja za mene (dr. tjed. valjda dođem šopingirat u zg)..
    opa, svaka čast na tolkom bicikliranju i postignutom rezultatu :))
    a na zadnjoj fotki se baš vidi da uživate, jako mi se sviđa ta ideja s veslanjem :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I cvjetić i vestica su za deset:))
    A pogotovo ovo "cijeđenje" sa 44 na 40!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Cvjetić je presladak, a i seka će dobiti super poklon :D A vestica je zakon, ja svoju furam cijelo vrijeme, taman je malo zahladilo za nju pa ne moramo čekati jesen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. psssst, poklon je iznenađenje :) i ja svoju nosam stalno, hihi :)

      Izbriši
  11. Cestitke za broj 40! YOU GO GIRL!!! :)
    I ne silazi sa biciklice!

    OdgovoriIzbriši
  12. BAS SI LIJEPO TO Napravila , izgleda preslatko =D

    OdgovoriIzbriši
  13. Cvjetić je skroz simpatičan. A vesta je praktična za ljetnja zahlađenja navečer :) Dečko ti je baš romantičan.

    OdgovoriIzbriši
  14. kakav dobar početak posta... baš paše u vrelu vrelu večer! broš <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...