nedjelja, 31. ožujka 2013.

Jedan iz dosade


Kao i na svaki blagdan i danas na Uskrs mi je dosadno :) Pa posegnuh za blogom :)


Sretan vam bio! :)

Vrijeme je prekrasno, sunčano i toplo. Ptičice su cijeli dan cvrkutale. Ili ne :( Moram vam priznati da me hvata neka čudna klaustrofobija od ovog tmurnog vremena. Kao da se ovi oblaci nikada neće maknuti nego će nas pritisnuti za tlo i zgnječiti svojoj kišnom težinom. Ili ćemo propasti u neku ogromnu rupu. Ili će nas poklopiti odron zemlje. Evo na kakve me misli tjera ovo vrijeme na ovaj blagdan :)
Iiiiiiiiiiiii, upravo je počeo snijeg trpati :( Pa daj vrijeme, stvarno...

Upravo sam se polila kolom. To je danas već 3 put da se nečim prolijevam :) Da, inače sam užasno smotana jedačica i pijačica. Fleke neizbježne :)

Jučer sam bila na misi nakon 4 godine. Lijepo je otići s vremena na vrijeme i žao mi je što ne idem češće. Samo...shvatila sam da je misa previše izrežirana stvar i da sve ide po nekoj špranci. Znam da je nemoguće svaki put imat drugačiju misu, ali...čini mi se da su one lijepe crkvene pjesme ono što (barem mene) oblije nekim većim osjećajem. Prema ostalom sam nekako ravnodušna jer sve te molitve znam od malih nogu i teško ih je iznova proživljavati. I mislim da je najvredniji dio mise kada ide ono "mir s tobom" :) Tada se svi nekako uskomešaju, nasmiješe čovjeku do sebe, dadu mu ruku, bude simpatično. Kak vi stojite s prakticiranje svoje vjere?

Kolača sam spekla SAMO 7 vrsta. Kremšnite, cheesecake, mađaricu, čudo od čokolade, pitu od oraha i sira, baklavu i neki japanski kolač s bananama. Pola se već pojelo :) Koliko moji mogu pojesti kolača to je čudo. I ja skupa s njima. Kućica zle vještice iz priče o Ivici i Marici ne bi dugo opstala kad bi se moja famijila unutra zatvorila :P

Pisanice smo bojali lukom i onda parali onom špicom od šestara, pri čemu treba biti jako oprezan. Za doručak su nestale one ljepše pa nemam fotku za vas :/ I super nam je zabavan onaj običaj tucanja s jajima :) Mama je i ove godine pobijedila. Ja nisam niti jednom :( 

Za ručkom sam shvatila da ne volim janjetinu :( Nekako mi se želudac diže na nju.

Večeru ću preskočiti :D

Svom momku u ZG nosim jednu posebno izrađenu pisanicu :) Jedva ga čekam sutra vidjeti! Stalno me zivkao ovih dana kako sam doma kod svojih, mama kaže da je baš maza :P A baka mi je danas suptilno nagovijestila da mi je vrijeme za udaju, hehehe...a bake :D
Zapravo, na mene je red. Sva njezina unučad (nas 13) se do sada ženila i udavala po starosti. Već ih je 4 "palo", moj je red. Ma nek čekaju! Iako u petak slavim 27. rođendan. Ali danas su moderna vremena, pa imam dosta još ja do udaje :P

Otkrila sam super emisiju na TV. Pawn shop iliti zalagaonica. Imate na Youtube dosta epizoda. Može se svašta zanimljivo vidjeti i naučiti. A i zabavna je :)

http://www.youtube.com/watch?v=kQ4Waolz5ZE

E da! Čim dođem u ZG letim brzo kod P-a da vidim male mačiće što mu je maca omacila :D 

A sad sam postala dosadna i sama sebi pa ću stati s tipkanjem :) 


:D

Jel i vama praznično vrijeme dosadno?



Broj komentara: 12:

  1. Puj, puj, puj ovo vrijeme!

    7 vrsta???? Skidam kapu, svaka čast! Ja cijeli dan klopam mamine kremšnite i mađarice, pita od jabuka je jučer nestala.. nisam ja, kunem se :D

    Pawn shop je zanimljiva emisija, ta obitelj koja ju ima se stvarno svačega nagleda :D

    I da, sretan Uskrs! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma di bi ti :D a treba se sad najesti dok ima raznih kolača :D

      Izbriši
  2. Sretan Uskrs! Svaka ti čast na izradi svih 7 kolača :)) Gledala sam i ja par puta tu emisiju, zna biti baš zanimljivih stvari... a baka ko baka, ne može to biti drugačije.. oni bi nas svih odmah poudavali i poženili :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad su se oni ženili s 18, 19, pa im malo čudno što mi toliko čekamo :D

      Izbriši
  3. Sretan ti Uskrs,drago mi je da nisam jedina kojoj je praznično vrijeme prilično dosadno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala nely :) da je sunčano bilo možda bi bilo zabavnije :)

      Izbriši
  4. Ovako, ja praznično vreme obožavam...od skora uživam u duhu praznika, sad kad živim sa dragim to ima neku slatku notu. Ali pre svega uživam u neradnim danima...može se reći da živim od vikenda do vikenda i od praznika do praznika...posledice radnog veka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš, da radim za stalno, možda bih se i ja tako osjećala :) nadam se da budem!

      Izbriši
  5. ei po prvi puta te čitam, baš si slatka :) joj ovo vrijeme nikako da se smiri pa da svi uživamo u toplom vremenu, a vidim i da si već počela sladoleda papati :D hehe
    ako si zainteresirana eto ti moj blogić: ONAlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. ''inače sam užasno smotana jedačica i pijačica'' hahah drago mi je da nisam jedina :D aaa i ja bi rado jednog malog, po mogućnosti čupavog, miceka :) i da, svaka čast na 7 vrsta kolača! nadmašila si čak i moju staru :P

    OdgovoriIzbriši
  7. pff, tebe baka barem ne casti uvredama, pa makar i nesvjesno :D
    joooos samo malo pa lijepo vrijeme! mrvicu! pa cemo svi skupa biti puno sretniji :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...