ponedjeljak, 4. ožujka 2013.

Where everybody knows your name


Znala sam da nisam trebala početi pisati ovaj post. Oblila me užasna nostalgija. Ali što je tu je :)

Ovaj post će biti o jednom mjestu. Meni i moji prijateljima jako dragom. Dok smo studirali i dok smo izlazili svaki vikend točno smo znali di ćemo - u Krivi put.






Scenarij je bio sljedeći. Okupimo se kod mene i moje tadašenje cimerice oko 9, pola 10. Tada smo živjele u domu na Savi. Došlo bi nešto naših najbližih prijatelja, onoliko koliko stane u sobu, recimo do 10. Svatko bi si donio piće, puštala bi se muzika, cugalo i pričalo. Dok oko 11 ne bi na vrata pokucao zaštitar i potjerao nas van. Onda bismo već polako trčali za zadnjim dnevnim tramvajem, zajedno s cugom koja nam je ostala. Oko pola 12 bismo plešući upadali u Krivi, poslala bi se delegacija za šank po cugu. Karlovačko i pelin molim :) Ostatak večeri bismo plesali na odličnu muziku, a kada bismo se umorili sjeli bismo za visoke stolove ili van na terasu i razglabali o smislu života. Ako nije bilo praznih stolova, lijepo bismo zamolili nekoga da nas "udomi" - tako su se stvarala nova prijateljstva, a ponekad i nešto više :)





Konobare smo poznavali, oni su častili nas, mi njih. A kada bi došao fajrunt, ponekada bismo ostali još koji sat...dva




Okupljala se obično ekipa s faksa, uvijek se nekoga moglo sresti, nazdraviti i otplesati koja. 
Gužve nisu značile ništa, ponekad nije bilo zraka, ali gle, živi smo :)




Nažalost, naša birtija je sada sravnjena sa zemljom. Na njenom mjestu je izgrađen "lounge bar", drugim riječima cajkaški klub. Na zadnji radni dan u birtiji i oko nje je bilo preko 1000 ljudi. Tužan je bio taj dan. Čini se da su nam s birtijom sravnili jedan dio mladosti.

Danas opet radi - na drugoj lokaciji. Nije to to. Vidite ove fotke gore? Taj je prostor imao dušu. Imao je plesni podij. Novi nema ništa od toga. 
Možda s vremenom dobije obrise starog Krivog :)
Mi smo sretni što je izašlo sunce i što ćemo moći sjediti za toplih večeri na njegovoj terasi i pjevušiti "Where everybody knows your name...."

Imate li vi svoju birtiju?

Broj komentara: 9:

  1. Lounge bar i cajke? %))
    Imam ja moju rupu i lagan se spremam da je posetim veceras :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cajkaški klub pod krinkom lounge bara :) tako to ide kod nas
      zabavi se!

      Izbriši
  2. Imala isto tako, di sam s ekipom kad sam imala dvajst svaki dan isla. sto kazes znas i konobara i gazdu, mos ostat i duze nakon sto se zatvori, bilo je odlicno. Samo kod nas je slučaj da se raspala ekipa lagano, ljudi koji su slušali metal i rock prešli na cajke -.-' a ja na kraju i preselila. Sad tražim tu neku "svoju" birtiju al nije to to bez ekipe od bar 20 ljudi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa bez ekipe nije isto :( polako se i mi raspadamo. ide vrijeme!

      Izbriši
  3. Imala sam i ja jednu takvu birtiju, ako ne i istu.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe :) a vidi nas gore kak smo se priljepile facom uz facu :D

      Izbriši
  4. Joooj, baš mi je žao :(( Pogotovo jer je na tom mjestu još jedan u nizu cajkaških klubova... a što ćeš... naći ćete već neko drugo mjesto... mi nemamo baš neku određenu birtiju, ali imamo ih nekoliko u koje najčešće idemo :D

    OdgovoriIzbriši
  5. joooooj, divna sećanja na neke "Moje birtije"...da, najbolji osećaj je kad dođeš i znaš konobare, oni znaju šta piješ, međusobno čašćavanje, ekipe koje dolaze znaš uglavnom, sve ima neku jaaaaako udobnu i opuštenu draž....i sjajnu muziku...Ali, promenili se i mi i birtije :(
    Sad imam svoj pub u koji rado odlazim i opet imam svoje mesto za šankom, ali nije celokupni ugođaj ni nalik na nekadašnjim pričama...ima tu i do godina malo...
    i da završim jednom prigodnom pesmom
    https://www.youtube.com/watch?v=yAlHaJdjHgo

    OdgovoriIzbriši
  6. Stari Krivi <3 Meni je drag i novi, samo na drugi način. Više za doć i cugat prije Jabuke recimo :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...