utorak, 4. lipnja 2013.

Crtice iz svakodnevice IV



Za početak jedna fotografija/razglednica koju sam "uhvatila" doma na putu za bus. Jesam li već rekla da volim makove? :)



Doma je sve tako divno zeleno! Sve jednostavno pršti od snage prirode. Jedini detalj koji nedostaje je sunce :( Zna li netko gdje se skrilo?

Vrijeme doma sam provela većinom u druženju sa sekom. Za 20 dana ima krizmu i razmišljala sam se što da joj poklonim, a da nije neka glupost. Pa sam odlučila da napravim potpuni make over naše zajedničke sobe, jer je sada, blago rečeno, katastrofa. Bit će to dug i intenzivan posao, ali baš sam se nekako ufurala u razmišljanja što i kako ću napraviti. Već znam koja će boja dominirati, kako ću razmjestiti namještaj, koje detalje ću pribaviti, a tu je i nekoliko DIY projekata. Tako da smo obje uzbuđene :D Do sada smo napravile reviziju stvari koje posjedujemo i riješile se dosta toga, spakirale robe za karitas i pripremile namještaj za bojanje. Većinu vremena smo kontale što sa starim knjigama i bilježnicama. Znate da posjedujem neke udžbenike iz svog 5-6 razreda??? Sad dodajte tome sve ostale razrede, gimnaziju, bratove knjige, knjige drugog brata i sekine. Plus moje i bratove skripte s faksa. Nepregledna gomila :) Mislim da ću si zadržati samo neke gimnazijske udžbenike.
Čuvate li vi sve to?




Ovo je samo dio :D Zbirka iz fizike <3 Omiljeni predmet!

A ovo je bio moj omiljeni komad školske opreme, vidi se po stanju koliko sam voljela zemljopis :)




Moram u nedjelju na Hrelić po neke stvari :)

U Zagrebu se dani svode na bivanje doma, pokušaje rada na diplomskom, pive s curama u kvartovskom bircu ili Krivom putu, druženja s dečkom, odlaske u arhiv. 

Prije dva tjedna smo P i ja sjeli na bajkove i krenuli u upoznavanje kvarta di je on odrastao, pa se kasnije odselio - Ravnice. Kako super kvart! Obiteljske kućice, uske tihe ulice, puno parkova i djece.

Ljubav :D




On se jednostavno mora glupirati :P

Jeste li znali da su u Lidlu korneti sladoleda 3 i pol kune??? Taj dan smo pojeli svatko po dva :D

Da vam pokažem jedan svoj davni DIY projekt :)



Ovaj ruksak imam od prve godine faksa, znači dobrih 7 i nešto godina (jao). Najkov je i super je kvalitetan, ali mi se više nije sviđao ogromni NIKE natpis. Ne mogu pronaći na netu kak je to izgledalo, eto koliko je star :) 
Uglavnom, malo prugica sa stare majice za podlogu, malo tkanine sa stare pidžame za cvijet i nekoliko šarenih dugmića. 


Naručila sam si s ebaya prije samo 20 dana 4 ogrlice. Sve skupa 25 kuna :) Za divno čudo, sve su već stigle! I jako sam zadovoljna! Jedino što me smeta je činjenica da na fotkama na ebayu izgledaju puno duže nego što jesu :/

Evo, sve moje ebay ogrlice na okupu! Fotić i mašnicu imam već neko vrijeme.



Predstavljam vam i gel za tuširanje koji miriše najbolje od svih gelova čiji je miris prošao kroz moje nosnice!
U DM-u ga možete kupiti 25 posto jeftinije uz onu knjižicu za 50 bodova.




Nabavila sam si i novi čaj. Inače sam veliki ljubitelj kupovanja raznih čajeva, na kraju se ispostavi da popijem 2-3 šalice i onda stoji :/ Ali potrudi ću se da ovaj pijem svaki dan, kako je zapravo i propisano. Radi se o ovome:



Dakle, žene, sklone upalama, infekcijama, bakterijama (znate di :D), za po okolinu pogubnim PMS-ovima, ili ne daj Bože nekim gorim problemima ženske prirode. probajte s ovim. Sad ne znam koliko je djelotvoran, ali koliko sam čitala po netu i forumima, žene za njega daju ruku u vatru. Može se kupiti u Kauflandu na Ravnicama, na Kvatriću ili Dolcu. Košta 65 kuna, ali ga ima jakoooo puno.

I još nešto za žene :) Dana 15.6. u 18h se na Bundeku održava ženska utrka pod pokroviteljstvom DM-a. Trebate samo otići u DM, zamijeniti 20 bodova za majicu i pojaviti se na Bundeku. Otrčati, dobiti poklončić od DM-a, a kasnije je kao neko druženje i koncert Nine Badrić. Ići ću s frendicom :D Iskustva radi.



I to je to, nemam vam se više ni sa čime pohvaliti :D



Broj komentara: 10:

  1. Dobre stvari koje se nikada ne bacaju i dobro poznata "žuta " zbirka iz fizike koja je i dan danas "in":))))) Svašta ti nama napriča,pokaza,uslika...

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, i ja isto još uvijek nosim isti ruksak s prve godine faksa (nećemo sad o tome koliko je star, khm khm), samo kaj je moj u katastrofalnom stanju ali još uvijek služi svrsi :) A bilježnice i ostale gluposti sam pobacala, inače imam jednom godišnje "akciju" u sobi pa poizbacam po dvije vreće za smeće papira, iznošene odjeće i ostalih skupljača prašine s kojima se mogu rastati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđaju ogrlice, super si izabrala :) I pogledaj drugi puta u opisu proizvoda, možda će ti pisati koliko je dug lančić :) Moram zapamtiti taj gel za tuširanje, baš me zanima kako miriši! Ja čuvam iz srednje samo nekoliko knjiga za koje sam mislila da bi mi mogle trebati... ostalo sam prodala u antikvarijat...

    OdgovoriIzbriši
  4. a ides ipak trcati dm zensku trku mrku? :D a pa svaka ti dala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha smiješna mi je ona ogrlica/kravata :D ALi ona u boji je baš lovely! Nju nisam vidjela još na ebayu to je nešto novo, nešto divlje!
    Joj ja čuvam sve bilježnice sve knjige, radne bilježnice, itd. Trune sve u podrumu kod bake :D

    OdgovoriIzbriši
  6. haha i moj atlas tak nekak izgleda, jedna od rijetkih stvari koje sam s užitkom listala :D joj, ja sam baš burazu rekla da i mi konačno napravimo reda s tim knjigama (čak sam našla i neke pisanke, crtanke il kak se to već zvalo xd) i ostalim glupostima koje bezveze skupljaju prašinu na tavanu. ovo s karitasom uopće nije loša ideja :) ovaj fotić ogrlica je baš kul :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ja io čuvam neke atlase i žutu zbirku iz fizike..i dobre skripte s faxa. ostalo je odletilo u smeće.
    lijepe su mi ogrlice. i odlični ste mi vas dvoje na ljuljama :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Admiring the hard work you put into your site and in depth information you provide.
    It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated
    rehashed material. Great read! I've bookmarked your site and I'm adding
    your RSS feeds to my Google account.

    Also visit my webpage :: buy steroids ()

    OdgovoriIzbriši
  9. If you desire to grow your familiarity just keep visiting
    this web page and be updated with the most up-to-date news posted here.


    My blog post - How To Make Steroids

    OdgovoriIzbriši
  10. Dap, i ja čuvam sve knjige. Imam radnu bilježnicu iz matematike iz 1. osnovne :D
    Ravnice imaju super ćevape u Bonkasu, preporučam :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...