četvrtak, 13. lipnja 2013.

"Može 15?" NE!

Evo maloprije bila u Dioni u kvartu. Samoposluga koja je super opskrbljena i praktički mi je pred nosom, pa sam hoću-neću prisiljena na nju kad mi nešto treba na brzinu.

Dođem po sitnice za sendvič za sutra. Kod pulta za rezanje narezaka, za divno čudo, nema nikoga. Pita me teta što želim, ja kažem 10 deka gaude. Nareže, stavi na vagu i pita: "Jel previše 15 deka?" Ja odgovorim da malo ipak je, na što je ona zakolutala očima i izbacila 2-3 šnitice. 

Da se razumijemo, nije meni do 2-3 šnitice sira više, niti do te dvije kune više. Ali dajte molim vas tete za raznoraznim pultovima, nemojte nas praviti budalama. Nemojte se nevino smješkati i pitati jel može malo više, na što bismo se mi trebali isto tako nasmiješiti i reći da nema problema. Nemam zapravo pojma kako sam uspjela iz sebe istisnuti riječi da ipak ne bih 15 deka. Valjda mi je prekipjelo :)

Zato apeliram na razne Gavriloviće, Todoriće i ine, da omoguće svojim prodavačicama tečaj točnog vaganja narezaka.

Jeste se vi kad usprotivili zbog 5 deka više? :D

Broj komentara: 5:

  1. LOL :D Jaka si. Ja bih automatski rekla da može :(. Zadivljeno sam slušala mamu kad mi je pričala kako je u davnim devedesetim kupovala nareske za moj rođendan i zamolila prodavačicu da ih ne pobaca nego da ih složi da se ne zgužvaju. Na to ova nije rekla ništa i rezala i bacala kao da baca cjepanice. Mama je opet pitala može li ih lijepo složiti na što ju je ova pogledala i ignorirala. Mama je lijepo čekala da ova nareže svu silu narezaka i onda kad joj je to dala, samo je rekla prodavačici: zamolila sam vas da mi to lijepo složite, a sad to neću kupiti, te otišla. Naravno, prije toga ju je druga prodavačica molila da ipak plati, pa i da ignorantica je učas bila pristojna, ali moja mama je paprena kad joj se netko tako ponaša. Loše je što je od nervoze zaboravila moj poklon u dućanu :( :D

    OdgovoriIzbriši
  2. haha kak mi je ovo poznato :D nije ni meni za tih par kn više, al jbt nemreš mi to radit svaki hebeni put dok dođem nekaj kupit -.-'

    OdgovoriIzbriši
  3. je, uredno kažem da neću. ali ja sma dućanski nazi, ja čekam i lipe da mi vrate, i zato najrađe plaćam karticom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Rijetko me i pitaju... bit će da izgledam kao da se nije za zajebavat sa mnom, makar bih vrlo vjerojatno rekla da je u redu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja kažem da je ok, ali ide mi na živce.. svaka ti čast, mogla bi i sama to probati sljedeći put :D Malo nered napravit :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...