petak, 17. veljače 2012.

Magična kutija

Imam tu jednu kutiju u ormaru. Nije magična, ali za potrebe ovog bloga može postati :)
To je jedna obična kutija od cipela, obložena šarenim papirom, u koju spremam sve ono što bi netko drugi odbacio i što bi završilo u smeću. Tako se tu mogu naći šareni papiri za poklone, tj. ono što je od njih ostalo, razni kartončići, dugmići sa starih majica i kaputa, razne ukrasne trake, salvete, pokoji komadić tkanine, konci, i tako dalje, i tako dalje. Sve to uredno čuči u toj kutiji, čekajući onaj dan kada mene pukne kreativnost :)

Nisu ti dani česti, iako bih voljela da jesu češći. Očito se akumuliraju ideje u mojoj glavi, pa odjednom se rasprsnu po mojim prstima koji stvore nešto novo. Htjela bih da je moja magična kutija veća, da u njoj ima još više naizgled beskorisnih stvari. Nažalost, nemam toliko novaca koliko bih htjela uložiti u materijale koje bih pretvorila u nešto novo. Nekoliko sam puta bila u Hobby Art Centru, u Vukovarskoj. Ogroman dućan s tisuću mogućnosti. Uđeš i kao da si ušao u labirint. Boje, trake, papiri, drveni okviri, lakovi, salvete, kuglice, minijature, dugmići, šablone, ljepila, svega i svačega! Obično izađem van s nekom sitnicom, nakon dugog promišljanja, kombinirajući je s nečim što već imam. Ah, kad bih barem mogla tamo potrošiti cijelo malo bogatstvo...

Imam jednu prijateljicu koja gaji iste interese kao i ja. Neka se ovdje zove Marica. Marica i ja smo zamišljale kako bismo pokrenule neki svoji mini poslić, kreativnu radionicu u kojoj bismo izrađivale sve i svašta. Imale smo tada pregršt vremena kao studentice, i pregršt ideja, ali naše zamisli nikada nisu ostvarene. Marica je upisala i nekoliko kreativnih radionica, pa je tako naučila raditi i u tehnici decoupage (dekupaž) iliti salvetnoj tehnici, a tajne je prenijela i meni. Više o toj tehnici i primjer rada u nekom drugom postu :)

Sad sam dobila polet da sutra prijeđem cijelu kuću od podruma do tavana i poberem svakakve sitnice za svoju magičnu kutiju :) Pa tko zna, možda počnem trošiti više svog vremena na stvaranje raznih stvarčica koje bi nekoga učinile sretnim, a mene najviše :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...