utorak, 21. veljače 2012.

Moja sobica

Vrijeme je za kreativne minute!

Ja sam jedna od onih osoba koja voli da joj je životni prostor lijep, prozračan, šaren, pun sitnica i uspomena, uredan i skladan. Volim i promjene, pa stalno nešto čačkam po ovoj svojoj sobici i nikad kraja :)

Pa da vas upoznam sa svojim životnim prostorom kroz nekoliko sličica :D

Ovo je moj radni stol, mali, ali slatki :) Lampicu sam dobila od dragog, baš kakvu sam tražila, i to jako dugo! Volim lampice, daju lijepu atmosferu prostoru, toplinu i intimnost. Još je ova zelena :D, a zelena je jedna od mojih omiljenih boja. Ovu lijepu ukrasnu svijeću sam dobila još davnoooo od frendice za rođendan. Dobro je bila smislila taj poklon! U vrećici je bila ta svijeća, okvir za sliku i vino. Njeno obrazloženje poklona je da jednog dana kad nađem dečka ćemo uz romantičnu večeru zapaliti svijeću, popiti vino, a u okvir staviti našu sliku. Super ideja za poklon! :) Nadalje vidimo reklamu za moj blog na laptopu :P Volim tu staru zujalicu od laptopa, puno se mi družimo, možda i previše :) Zatiiiim, slikice dragih ljudi :) Ovu kutijicu sa blokićima na kojoj je slika mojih frendova sam dobila za rođendan, a brodić-okvir mi je donesla mama s mora prošlog ljeta. I prvi do prozora i sunca su moji cvjetići. Kaktusić koji će uskoro uvenuti, iako se trudim držati ga na životu :( Čak sam mu dala i ovu zelenu posudicu, tj. kutijicu od kreme za lice, jer kod mene se malo što baca :) A ovaj veći cvijet sam kupila nedavno, ne znam kak se zove, al nema veze, ja ću ga zvati Mr. Cvijet. Volim biljčice oko sebe, al ne previše, jer su poznate kao dobar sakupljač prašine :P I to vam je to na mom stolu, bez puno komplikacija.


Iznad stola imam veliku ploču na koju lijepim post-it papiriće, kao, s obvezama za sljedeće dane, al ako ste pročitali post ranije, skužit ćete da mi ta ploča baš i nema smisla :P Kraj nje stoji moj originalni rad, jedan okvirčić za slike, koji čeka svoju sliku. Za sada u njemu stoje čunjići mirisni koje mi je frendica donesla iz Tunisa, a to izgleda ovako:


Eto, bilo mi dosadno, pa izvukla svoju magičnu kutiju iz ormara i napravila nešto novo :) Podloga je poklopac od bombonjere, koju sam onda obložila ovim ukrasnim prugastim papirom, ostatkom od papira u koji sam lani umotala tatin poklon. Ove trakice su nasilno skinute s majica, znate one nepotrebne trakice što vise ispod pazuha od majica i živciraju nas :) Bedž sam dobila na poklon još davno i sad je napokon ugledao svjetlo dana. Izrada ovoga je trajala kojih 20 minuta. Brzo, a efektno :)


Evo još nekoliko jeftinih, a efektih ideja za uređenje sobe, ili stvarčica koje su preobične za vaš pojam :)

Kupila sam ovo ogledalo u ofertisimi, za 8 kn, bilo je obično, s prozirnim okvirom. A kako imam puno lakova za nokte, sinulo mi je da uljepšam malo to bezlično ogledalce i nastalo je ovo:


Dakle, ofarbala sam okvir ogledalca s lakovima za nokte, ovako prugasto. A ovo što vidite u njemu, je moj krevet, koji sam pomoću nekoliko jastuka pretvorila u mali kauč, pa si prije spavanja dovučem svoju lampicu, zavalim se i čitam :)

Tijekom faksa sam nabrala hrpu razglednica, što svojih ( kad god negdje idem kupim si razglednicu, najjeftiniji suvenir, a vrlo jasno podsjeća otkuda je :P), što od prijatelja i rodbine. Dugo sam ih držala skrivene, a onda mi je palo na pamet da napravim od njih kolaž na zidu. Hm, čini se da ovaj blog ne želi pokazati fotku okomito, pa si vi zamislite da je okomito :)



Ormari su često dosadni sami po sebi, jel da? Barem izvana, unutra može biti svačega zanimljivoga :) Kako mi je soba mala i ormar također, tako nemam kuda sa šalovima. Pa sam ih lijepo objesila na ručke od ormara!


To je to :) Sad sam vas malo upoznala sa svojim životnim prostorom i nekim svojim idejicama. Nisu megalomanske, ali krajnji rezultat je lijep i sladak i meni se sviđa, a najbitnije je da se tebi samom nešto sviđa, jer samo tada u tome možeš uživati :)

Laku noć od maštalice, zamaštajte preko noći nešto maštalično! :*


2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...