ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

Kreativna blokada, šugavo vrijeme i giveaway :)

Ovo vrijeme mi stvarno već ide na živce. Red sunca, red kiše, pa opet red sunca. Red kiše obično dođe kad sam na biciklu negdje u sred grada :/ U petak sam dva puta pokisla i sad su mi dvoje tenisice na pranju, osuđena sam na stare podrapane starke :) Plus što sam nekako bezvoljna, valjda zbog tog variranja tlaka zraka, što ja znam što je u pitanju... Nemam nikakve nove ideje na pameti, ne da mi se stvarati što je čudno, a što je još gore neeeee daaaaa miiiiii seeeee pisati diplomski. Jednostavno se ne mogu prisliti. Sjednem za knjigu i čitam i nakon 5 stranica misli mi odlutaju i koncentracija padne ispod zadovoljavajućeg nivoa. Osobito kada naiđem na rečenicu kao ovu: "Dok se u prvoj koncepciji sinteza umjetnosti i revolucije pretvara u institucionalizirani objektni etnitet, ovdje se ona ukazuje kao apstraktni totalitet, čije se parcijalne transcendencije uvijek vraćaju u ishodišni sklad: usprkos svojoj kontroverznosti konkretnog kretanja totalitet je uvijek tu, to znači da je čovjek spašen, on nije totalizacija, već totalitet, bla bla bla". Zanima me otkud ljudima ideje da pišu takve rečenice koje netko s pet godina studiranja na Filozofskom fakultetu ne može razumijeti. Blah...

No, dosta kukanja :) Evo danas je izašla reklamica za Cooksice na Bunch Of Girls, a organiziran je i mali giveaway, pa brzo hitajte komentirati i ostaviti svoj mail, možda i vi osvojite Cooksicu :) Cure se na tom blogu bave pronalaženjem raznih kreativaca i pisanjem članaka o rukotvorinama, receptima, modi i glazbi, pa preporučam da škicnete ;) 

A ja ću napraviti sad reklamicu za cimeričin blog - Girlygirliness :) Ona je stara/nova blogerica, imala je blog na Blog.hr, ali se odlučila prebaciti na Blogger jer su ovdje naravno svi kul blogeri :P Na njenom blogu možete naći postove o lakovima za nokte, modi i sličnim girly stvarima :)

I još jedna reklamica za blog Volim boje, di je u tijeku mali giveaway jako lijepih salvetica za decoupage, pa žurno i tamo bacite oko :)

Do sljedećeg puta, nadam se kreativnijeg, puse i pozdravi :)
I jedna divnaaaaaa pjesma, iako tugaljiva...nekako mi paše uz raspoloženje danas...





Broj komentara: 8:

  1. nisi jedina bezvoljna... mene još dodatno i pms izmorio... sva sam za ništa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. yep, i pms njušim. ajde sad je bar kiša pala, možda sapere bezvoljnost :)

      Izbriši
  2. To baš takva rečenica? Meni se nekad čini da neki ljudi pišu tako samo da bi se napravili pametni, a sve to mogu da kažu jednostavnije i razumljivije. Aj držim fige za diplomski, past će ti golem kamen sa srca kad se toga riješiš.
    Vidjela sam kod Buncherica, super prilika jer one bas dobro izreklamiraju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš takva, prepisana do zadnje riječi. I takva je cijela knjiga :( Hvala na figama, trebat će mi :) Idem sad baš probati čitati dalje

      Izbriši
  3. znaš da se i sama slično osjećam, samo gore...

    OdgovoriIzbriši
  4. Znam kako ti je kad naidju takvi dani... A razmem te i za diplomski. Ja trebam sredjivati rezultate za doktorat, a ne mogu se naterati. Nikako! :(

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na reklamici, cimić :) a šamari će padati kao kiša ako ne kreneš!!! možeš i ti mene šamarati slobodno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu cimek :) haha, šamari :D oni od sinoć su djelovali samo 10 stranica knjige, ali i to je nešto :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...