utorak, 29. svibnja 2012.

Čipkasto preuređenje

Pogodite di sam danas opet bila? U Offertissimi, hehe :) Vidjela sam tamo jeftine čipkaste tabletiće, znate one što naše bake stavljaju u svaki kutak kuće, na tv, na stol, pod cvijet, na kauč itd :) Svega 11 kn, i to povelik komad. Imam već nekoliko dana jednu ideju na umu i danas sam je napokon provela u djelo. Prije nekoliko godina sam kupila u Mangu majicu koja ima na dijelu oko vrata čipkastu mašnu i jako je rado nosim jer mi je baš posebna. A sad sam zaželila još jednu takvu :)

Za makeover mi je trebala

-   majica (zapravo je lijepe tamnozelene boje, ali mobitel loše fotka :/)
-   čipkasti tabletić 
-   škare, konac, igla



Jednostavno sam izrezala odgovarajući komad čipke i svojim treskavim rukama nekako uspjela zašiti ga za majicu :) I inače smo si šivanje i ja na Vi, uvijek ispadne ukoso, ili mi ponestane konca, ili mi sve ispada, itd, itd. Ali rekoh si, ovome ću već doskočiti :)

I dobila sam ovo:



Sada na pospremanje kreativnog nereda :) Uvijek mi se desi situacija "pale atomske bombe na sobu" kad nešto ovakvo radim :)


Broj komentara: 10:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...