nedjelja, 6. svibnja 2012.

Kamen po kamen...

...nije palača :) Barem ne u ovom slučaju. Ali je nešto drugo, mojim rukama i mogućnostima prihvatljivije :)

Sjećate se da sam za Praznik rada bila na Jarunu s dragim? Dok je on čitao, ja sam kao malo dijete čučala pokraj plićaka i birala lijepe oblutke. Tada nisam znala što bih s njima, činila sam to jer me nekako smirivalo...

A onda kad sam ih s istom djetinjom srećom donijela na obalu pokazati dečku, palo mi je na pamet da bih od oblutaka mogla napraviti mali svijećnjak, za dušice. Danas sam se bacila na posao.

Trebalo mi je samo sljedeće - ljepilo univerzalno (bojala sam se da će biti preslabo za kamenje, ali se pokazalo dostojnim :) ), oblutci raznih veličina (ne preveliki) i podloga (u ovom slučaju okrugli plastični poklopac od neke kreme za tijelo).


Jednostavno sam lijepila oblutke u krug, pa kad su se posušili, polijepila još jedan krug na drugi i dodala još koji mali na vrhove. Dušicu zatim stavimo u sredinu, zapalimo je i uživamo u malim prozorima svijetla što prodire između kamenčića :)



Broj komentara: 15:

  1. Ovo je baš slatko :) I ja obožavam oblutke, uvijek si moram se plaže ponijeti par komada, a bila bih najsretnija da mogu ponijeti cijelu plažu sa sobom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D istina, nekako su primamljivi, a i lijep i trajan suvenir :)

      Izbriši
  2. Super si napravila. I ja koristim ovo ljepilo za sve:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo tko zna,zna..baš originalno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako jednostavna i slatka ideja! Super izgleda, Lovely blog btw :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. fala cimi :D i ovdje ću ti čestitati roćkas! :*

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...