srijeda, 23. svibnja 2012.

Cooksice su stigle! :D

Jeeeeeej, napokon je došao taj dan kada sam s Tamarom uspjela objaviti stranicu na Facebooku o mojim kutijicama, njezinim keksima i zajedničkim Cooksicama :)

Kreativni proces je bio dugotrajan, ali zabavan i inspirativan. Pa ću redom napisati kako je to sve teklo i kako smo postale male poduzetnice :) Samo nam držite fige da uspijemo nešto i prodati :)

Prvo je tu bila ideja. Ja kao ja, uvijek nešto stvaram i zamišljam i kombiniram, pa sam se odlučila da bih od tog svog kreativnog procesa mogla i nešto konkretno realizirati. Pitala sam Tamaru sa Bite my cake, s kojom sam dugogodišnja prijateljica, još iz gimnazije, jel bi htjela sa mnom surađivati u projektiću kutijica za kekse. Kako je ona maher, i to svima poznat, za kolače, torte, kekse i slične slastice pitala sam je jel bi htjela peći kekse za moje kutije. Složila se odmah jer znam da i ona uživa u takvim stvarima. Dogovorile smo se da ćemo za početak izraditi tri vrste kutijica i tri vrste keksa, a poslije...tko zna :)

Prvo sam obila vrata nekoliko hobi dućana kako bih nabavila sve potrebne materijale. To je taman bilo negdje početkom travnja, oko mog rođendana, pa mi je dragi kao poklon financirao materijale :*
Kupila sam kartonske kutijice, akrilne boje, lak na bazi vode, ljepila, kistove, ukrasne vrpce, salvete, papir za decoupage (koji mi se smočio na kiši vireći iz ruksaka dok sam se vozila biciklom :), zatim cvjetiće ukrasne i filc na unutrašnjost kutijica.

Odmah sam se bacila na posao :) Nisam unaprijed dizajnirala kutije, znala sam samo otprilike koje bih boje upotrebljavala. Moji kreativni procesi su spontani i stvari se događaju onaj tren kada trebaju nastati.
Prvo sam počela izrađivati narančasto-crveno-žutu kutijicu s makovima. Zatim ljubičasto-bijelu s točkicama, lavandom i srčekima i na kraju tirkizno-zelenkasto-smeđu s vitičastim detaljima, dvije vrste vrpci i cvjetićima.

Predstavljam njihova Visočanstva :)





Onda je jednog dana došla Tamara sa svojim super-profi fotićem i krenuo je fotosešn :) Donijela je i svoje fine kekse, čokoladne s komadićima čokolade, klasične s komadićima čokolade i treće s komadićima bijele čokolade i kandiranog ananasa. 





Ali što je lijep projekt bez marketinga? :D Bacile smo se na izradu stranice na Facebooku, jer svi znamo, tamo se najbolje reklamirati. Da, trebale smo i ime za projekt. Prvo smo mislile da će Cookie Box biti super, dok ja nisam imala jedan lapsus linguae i umjesto Cookiji, rekla Cooksici :) I tako je nastalo ime, Cooksice. Što mi se zapravo super uklapa u priču. U imenu je sadržan cookie, kao keks, a i sama riječ pomalo zvuči kao kutijica. Cooksica :)

Smislila sam cijelu priču o kutijicama, pomalo poetičnu, jer nisam htjela da opis kutijica i keksa bude hladan i služben. Evo i ovdje ću napisati što je napisano na Facebooku:

Cooksice su, jednostavno rečeno, kutijice za kekse. S keksima :)

Predstavit ćemo ih redom:

Narančasto-crvena Cooksica s makovima romantična je Cooksica. Voli kad je dečko pokloni curi, ali samo ako su u njoj keksi, po mogućnosti čokoladni :)

Plavo-zelenkasta Cooksica je elegantna sa svojim točkastim trakicama i cvijetom u kosi. Voli biti poklonjena prijateljima, mamama i tatama, bakama i djedovima. Najviše voli otmjene kekse, s komadićima bijele čokolade i kandiranog ananasa.

Ljubičasto-bijela Cooksica je nježna, slatka i zaljubljiva. Otkriva je naslikano srce s dvije strane, točkice i motivi lavande. Najviše je na dar vole dobiti djevojčice i djevojke koje ne žele odrasti. Keksi s komadićima čokolade njezin su najdraži sadržaj.

Škicnite album i odaberite svoju kombinaciju :)

Iza Cooksica stoje dvije dugogodišnje prijateljice, Tamara i Ivana. Tamara je zaljubljenik u kolače, obožava ih peći i dijeliti recepte s drugima. Ivana je zaljubljenik u ručni rad, stvaranje novih stvarčica i recikliranje starih. Kada su se te dvije zaljubljenosti srele, nastale su Cooksice :)

Baš sam pjesnik :) Ali znam ponešto i o kompjuterima, pa sam se bacila na izradu loga za stranicu, tj. dva loga, jedan manji i jedan veći. Ne pitajte kako sam to napravila, jer nemam nikakav program za izradu toga, pa sam koristila word, paint, picassu i još ponešto. Huh :)



I to vam je to :) Sad se samo nadamo da će ljudi biti zaintrigirani i zainteresirani za naše kutijice i kekse :)

Pridružite se i vi Facebook stranici na https://www.facebook.com/Cooksice :)

Sad gibam, dolazi dragi i pečemo palačinke :) 

Broj komentara: 20:

  1. Super ideja! Sretno cure. Oni u narandžastoj kutiji izgledaju najprimamljivije a ja čak i nisam romantična :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, hvala :) sigurno ti se sviđaju makovi, možda su ti ko i meni jedno od najljepšeg cvijeća :)

      Izbriši
  2. Sve pohvale cure! Ovo je baš originalno, spoj preslatkih kutijica i finih keksića! Kutije su jako lijepe, gledam jednu, drugu, treću i ne mogu se odlučiti koja je najljepša.. :) Svaka čast i želim ti uspjeh s ovim projektom.. I dokaz ste da ne treba mnogo tehnologije za dobar marketing nego kreativnost i volja :) Super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Marinica, dale smo si truda :) ali samo tako i mogu, puno truda i volje :)

      Izbriši
  3. Predivne kutijice, keksice su sigurno fine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Lilla, keksići jesu fini, moraš probati :D

      Izbriši
  4. Bravo! Odusevljena sam idejom i zelim vam puno, puno uspeha... Samo napred! :) Nadam se da cete imati dosta musterija. Jos uvek ima ljudi koji prepoznaju ovakav trud i rad. Posebno moram pohvaliti tvoje kutije - prelepe su!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ivana, kad gledam ove kutijice na fotkama stvarno se zaljubim u njih, osvojile me :)
    Ti si to jako lijepo napisala i opisala, baš sam ponosna na tebe i tvoj rad! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to jer su fotke vrhunske, a vrhunske su jer imaš dobro oko :D hvala, i ja sam ponosna na obje :*

      Izbriši
    2. nije do fotografa, do modela je! :D

      Izbriši
    3. :) dogovorit ćemo se da je i do modela i do fotografa :)

      Izbriši
  6. trebale bi se zvati kjutksice ;=)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepo i maštovito,...puno uspjeha u ostvarivanju
    vašeg projekta!
    pozz
    annie

    OdgovoriIzbriši
  8. Ej evo citam tvoj blog i moram ti reci svaka cast na poduzetnosti i mastovitosti, volim kad mladi pokazu za sto su sve sposobni! Reci mi molim te samo (jer i ja pokusavam razviti neki svoj mali poslic) jel ste trebale nekakve dozvole vaditi ili nesto... hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow!!!! Prvi put sam ti na blogu.. i jako mi se sviđa što radiš.. tj. ti i tvoja frendica. Kutijice + keksići! Super! Pohvala za ideju! Go girls! :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...