nedjelja, 20. svibnja 2012.

I choose you! :)

Obavijestila me danas moja vjerna pratiteljica, Marinica, da sam dobila nagradicu od nje :) Hvala joj što me se sjetila, preporučam ovim putem da škicnete njen slatki blog,Moja mala ljetna radionica :)


Kaže Marinica da treba:
1. napisati 7 stvari o sebi
2. proslijediti nagradicu 6 blogerica i obavijestiti ih o tome

Pa krećemo :)
1. Imam 1001 ideja i planova u glavi, ostvarujem ih 5 %, uvijek nastojim to promijeniti, ali ili fali vremena ili volje
2. Ono što me pokreće na sve strane zadnjih godinu i pol je ljubav prema jednom P, i sve vrijeme s njim mi je uvijek predivno
3. Nikuda ne idem ako ne mogu biciklom, ako je kiša ili hladno, ostajem radije doma :)
4. Najviše me opušta kada se zatvorim u svoju sobu i stvaram iz glave svakakve rukotvorine
5. Mijenjam svoj životni prostor svako malo jer sam prehiperaktivna i volim promjene
6. Prepedantna sam, stalno nešto čistim i spremam, nadam se da moje cimerice nisu to primjetile :P
7. Pokušavam diplomirati već dvije godine, ali nikako da počnem pisati diplomski kako se spada. Zašto? Pogledati pod broj 1 :P

Proslijeđujem ovu nagradu sljedećim blogericama:

Novi blog s nečim novim i kreativnim...za koji dan ;) 




Broj komentara: 13:

  1. Totalno se slažem s tvojom prvom točkom, tj. imam sličan problem :) I želim ti da što prije diplomiraš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! i ja tebi želim da što prije završiš svoje što imaš :)

      Izbriši
  2. O znači nisam jedina s tom 1001 idejom u glavi :D Nama bi dan trebao trajati 48 sati da sve stignemo xD

    Hvala na nominaciji, budem ga riješila jedan dan kad mi bude falilo inspiracije za post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se :) pošto si vrlo inspirativna u svakom svom postu, nadam se da ćeš ipak naći vremena i za ovu igricu :)

      Izbriši
  3. hvala na nagradici, volim čitati ovakve postove o drugima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. s obzirom da se znamo već skoro 11 godina, malo toga novoga si mogla saznati o meni :)

      Izbriši
  4. čestitam na nagradici baš ti je zanimljiv blog pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti puno na prosljeđenoj nagradici draga Lolila:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Puuuuno hvala na nagradi! :) Cim stignem, prosledicu ju dalje... Jako si me obradovala! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...