nedjelja, 19. kolovoza 2012.

...jer ti ćeš na Hvar, a ja ću... isto na Hvar :)


Ne, meni jadranska sol nije donijela bol kao Ivanki u ovoj pjesmi, već puno opuštanja, odmora i ljubavi :)

Iako smo dečko i ja u 6. mjesecu zaključili da nam je Gorski kotar bio ovogodišnji odmor i da na more nećemo ići, ipak smo se predomislili jer je on imao relativno dug godišnji i imali smo besplatan smještaj u Jelsi na Hvaru. Pa zašto ne? :) Znate ono moje kukanje oko toga kako ne volim ljeto? Promijeni mi se mišljenje kada dođem na more jer tamo nema strke, užarenog asfalta, gužvovitog glavnog grada i živčanih ljudi. Ima ugodnog hlada, svježeg mora, šetnji, sladoleda, čitanja...

Krenuli smo u nedjelju prošlu u rano jutro, busom do Splita. Zaključila sam da nisam više tako mlada i da me od višesatne vožnje busom bole leđa :/ No, nekako sam i to preživjela. U Splitu smo malo prošetali po staroj jezgri u kojoj se nismo previše zadržavali jer smo je i dečko i ja vidjeli nekoliko puta, a kao povjesničaru mi je dosta takvih stvari :) Uz to je bilo sve krcato turistima i prevruće. Da Dioklecijan vidi što se danas zbiva u njegovoj divnoj palači na moru, okrenuo bi se u grobu.

Napokon smo se u 4 popodne ukrcali na prekrcani katamaran i uslijedila su skoro 2 sata vožnjice pod najjačom klimom. Super mi je to bilo s obzirom na moju nedavnu upalu grla te sam se strepeći vozila u dugim rukavima dok je vani bilo negdje 38 stupnjeva. No, svi su strahovi nestali čim smo nogom stupili na hvarsko tlo :) Jelsa je jako pitomo mjesto iako poprilično veliko. Živo je, ali nije krcato ljudima. 

Smjestili smo se u apartman koji se nalazi unutar kampa na samom rubu gradića tako da smo imali svoj mir :)  

Kako da opišem sljedeća tri dana? Zapravo su bila vrlo slična. Nismo imali velikih avantura kao u Gorskom kotaru niti smo se trudili da nam bude uzbudljivo. Jednostavno smo uživali u moru, hladu, hrani i jedno u drugome. 

Čim sam se dočepala plaže zaključila sam da ipak volim more :) Nisam mogla dočekati da prođe sat vremena od doručka (jer sam poslušna djevojka koja sluša mamu još uvijek oko takvih stvari :D) i bućnula se u super čistom moru! Pogled je pucao na Biokovo. U vodi nije bilo skoro nikoga. Nije bilo vrištave djece koja te prskaju po faci i koja dreče zbog malo vode u očima. Nije bilo penzića na luftićima. Nije bilo sladunjavih parova. Osim nas dvoje :P Koji smo se s maskama za ronjenje (ronjenje uvjetno rečeno :P) zezali i smijali. Dečko me pokušao naučiti roniti, ali moja guza jednostavno nije htjela ispod vode :D Prozvana sam bačvicom, hehe. Zato mi je dečko izronio dvije školjkice, ali sam ih vratila u more jer su u njima bila mala bića. 

Na plaži je bilo još ljepše :) Čitali smo (žena iz Gradske knjižnice mi je preporučila Zovem se Crvena od Pamuka), riješavali zajedno križaljke, češkali se, jeli lubenicu i grožđe (lubenicu sam rezala na ručniku i uspjela dozvati pčele :D), spavali, drijemali. Oko nas sva tri dana nije bilo skoro nikoga, nitko nam nije skakao za vratom. Hlada je bilo u izobilju, a kada sam se htjela malo posunčati samo sam skočila na obližnji kamen s knjigom i šeširom. Nažalost, moje bijele noge nisu uspjele pocrniti u ta tri dana, usprkos tome što je Hvar najsunčaniji hrvatski otok. Ne čudim se, bijele su ko sir, za razliku od ostatka tijela po kojem vam se može činiti da sam ispala iz neke ciganske karavane. 

U večernjim satima smo fino papali, obžderavali se palačinkama i sladoledima, šetali i držali se za ruke. Dečko mi je kupio od neke dječice školjku, pošto sam vratila one koje mi je izronio. Duž cijele luke navečer sjede dječica od kojih 5-10 godina i prodaju školjkice i kamenje koje su sami izronili i to za cijene od 3-10 kuna. Za razliku od onih kineskih suvenira, ovo mi je bilo jako simpatično. 

Zadnji smo dan proveli opet u Splitu, na Bačvicama. Srknuli kavicu ujutro u pola 8 (jer katamaran iz Jelse kreće u 6 ujutro i to je valjda jedina veza direktna s kopnom) i do busa za Zagreb sjedili na plaži i gledali stare morske vukove kako igraju picigin.

Doma sam si donijela razglednicu koja je našla mjesto na zidu s ostalim razglednicama, magnetić za frižider u stanu di trpamo sve magnetiće koje nas 3 donesemo s putovanja ili naši prijatelji, hrpu oblutaka s plaže i školjku da mi priča iznova priču kako mi je bilo lijepo kad je stavim da mi šumi u uho...

Evo slikice :) Nema ih puno, ali za uspomenu dovoljno


Grgur has his style, P has his - purger style :P


Djeva u bijelom iznad stiha Tina Ujevića. Osjećala sam se ko da sam pala s Marsa u ovim dugim hlačama, al kaj mogu kad je ujutro bilo hladno :)


Jelsa ujutro i navečer



Papa se megasendvič češkim stilom, uspješno pojeden, hrani za cijeli dan :)


Skupila sam ih sve i ponesla doma!


Moj novi šešir, kupljen u Splitu nakon cjenkanja s prodavačem. Pala bi mu još cijena da ja nisam zeznula i rekla: "ma može za 80 kn!" P me htio zadavit :D


Naše mjesto na plaži sva tri dana. Hoću natrag!


Trenutak dosade i trenutak inspiracije. Zar nisu slatki :) Glave sam ponesla doma, a ovaj sa srčekom oblutak sam dala dečku


Ronim duboko i na dah. Moš mislit :)


Feštica u Jelsi za Veliku Gospu, bendić rastura rokenrol hitove, stranci čagaju. Šteta što smo morali rano spavati ići zbog katamarana u 6 :/


Ovako izlazi sunce iznad otoka Brača...


A ovako izgleda moja uspavana ljepotica :*


Kavica na Bačvicama za kraj :)

32 komentara:

  1. Krasne fotke moga Splita, ova kava na Bačvicama mi je posebna kao i posebni užitak "kafenisanja na Bačama" !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Split je zbilja krasan, samo previše turista :( kava je bila odlična, a pogled još bolji :)

      Izbriši
  2. Što se mene tiče to je savršeni odmor. Želim ti još više takvih!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava mala bajka :) Super su fotke! U Jelsi sam bila davno i ne bih imala ništa protiv da odem opet :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelsa mi se jako sviđa :) samo što do nje da dođeš moraš cijeli dan potrošiti na putovanje :/

      Izbriši
  4. Onom Saletu bih prste prebila :))
    A more..prekrasnoca jedna, savrsensto pravo..

    OdgovoriIzbriši
  5. živjela sam jedno vrijeme na Hvaru..:)
    fali mi.
    divan je šešir, divno zvuči odmor:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da fali, pa dole je skroz druga životna atmosfera i to bolja...
      hvala :)

      Izbriši
  6. Nisam još bila na Hvaru na neko duže vrijeme ali nakon ovog tvog posta to definitivno želim. Vidim da vam je bilo odlično i drago mi je što ste s dobro odmorili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, odmorili smo se, ovaj put nismo imali bicikle da nas umore :) iako sam htjela čak iznajmiti, bilo je samo 40 kn/dan

      Izbriši
  7. Neplanirana putovanja i izleti su najbolji! :D
    I meni more promijeni mišljenje o ljetu.. Zg je koma u ljetne dane, a kad sam na moru ni ne osjetim vrućine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš to! na plaži ponekad čak bude i hladnjikavo :)

      Izbriši
  8. lijepi izlet... najviše mi se sviđa plaža i to kaj ste imali mira i privatnosti tak da opće ne sumnjam da ste se lijepo proveli i iskoristili ovih par dana maksimalno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. plaža je bila izabrana od strane iskusnog muškog oka :) nije pogriješio :)

      Izbriši
  9. češki stil-> roflmao
    zvuči kao savršen odmor!

    OdgovoriIzbriši
  10. i ja sam se taman vratila s Hvara i već bih natrag. Baš mi je drago da ste se tako nauživali, izgleda kao dobro punjenje baterija za jesen ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja bih natrag :/ ove vrućine na kontinentu su sve pokvarile

      Izbriši
  11. Baš vam je bilo divno,uživala sam u fotkicama,stvarno najljepši su takvi neplanirani izleti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bilo je divno, a bude valjda još takvih izletića :)

      Izbriši
  12. Divno! Zaista vidim da ste uživali. Figurice od kamenčića su medene. :3
    Pratim te. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) bilo mi je dosadno pa sam ih na brzinu složila :) pratim i ja tebe ;)

      Izbriši
  13. Super fotke. Drago mi je da ipak voliš more :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. volim jer me rashlađuje :) da je cijelo ljeto 27 stupnjeva, obožavala bih ga :D

      Izbriši
  14. Ljetne krasote! Nisam nikada bila na Hvaru, ali znam da je lipi, lipi :) Baš mi je drago što ste se ovako lijepo nauživali!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, lijep je skroz, preporučam :) a vidjela sam da je i tebi ovo ljeto bilo dobro na moru :)

      Izbriši
  15. Baš ste uživali! I šeširić ti je divan.

    OdgovoriIzbriši
  16. A divote, čini se da vam je bio predobro! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. awwwwwwwww, bjutiful i pričica i sličice <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...