nedjelja, 19. kolovoza 2012.

Nagradice, nagradice :)

Dvije nagradice u dva dana :))


Prva mi je stigla s bloga Art on my way, a druga s bloga Story of my life
Aria se na blogu Art on my way bavi svakakvim zanimljivim temama, od putovanja, izleta, mode, hrane i pića, vjenčanja, književnosti, umjetnosti, ručnog rada i tako dalje i tako dalje, ima svega!
Wild Child, kako joj i samo ime bloga kaže, priča svoju životnu priču u kojoj sam se pronašla 1001 put, pa mi je uvijek zanimljivo čitati sljedeće izdanje bloga...
Preporučam da škicnete oba bloga, nećete promašiti :)
Zahvaljujem puno dragim curama i sublogericama kaj su me se sjetile i poslale mi ovu slatku nagradicu :)



E sad, trebalo bi nominirati 5 blogova s manje od 200 sljedbenika kojima ću proslijediti ovu nagradu. Uh, ne volim to, ne volim izdvajanje. Ali ovak ću, budem imala službenu listu od 5 blogova, a neslužbeno svima vama dodjeljujem titulu slatkoće :D

Dakle...

Evogac, ja sam svoje obavila, a vi koje ste dobile nagradicu trebate učiniti sljedeće:

1. Postavite nagradu na svoj blog 

2. Linkajte u postu onoga tko vas je nominirao, kako biste mu zahvalili 
3. Nominirajte 5 blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika i dajte im to do znanja. 


Uskoro se javljam s dojmovima s mora, kad sredim fotke :)

3 komentara:

  1. Ja sam ovo već radila prije pa ću propustiti, ali mene sad više zanima tvoj budući post pa ti požuri s tim.
    Mkay? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nagradicu si zaslužila i zato se ne moraš ništa zahvaljivati. Hvala i tebi na krasnim riječima o mom blogu :*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...