četvrtak, 23. kolovoza 2012.

Kud sa sobom preko dana?

A sob je velik.



Kad si nekoliko dana za redom u malom mjestu, kod svojih roditelja, daleko od dečka, prijatelja i društvenih događanja, treba biti maštovit i naći si zabavu.

Tako sam ovih dana:
ispekla mramorni kolač (današnji ručak), a neki dan i čudo od čokolade
sunčala se na terasi i čitala
šetala do bake i na povratku jela kupine što rastu uz put i vratila se instantno u djetinjstvo
čupkala šljivu po šljivu natežući se preko ograde balkona i jela, jela, jela
otkrila ebay ( baš ti hvala girlygirliness :P) i kupila 3 ogrlice, sve skupa 18 i pol kuna
pospremila cijeluuuuuu kuću uzduž i poprijeko
ponovno uvela popodnevni ritual pijenja kave koju sam izbacila iz života
kartala remi sa sekom
masovno se dopisivala preko fejsa s cimericama koje nisam vidjela mjesec dana
OPET preuredila sobu
mozgala o novom životnom početku (takav se osjećaj u meni uvijek probudi dolaskom jeseni)
ni takla diplomski
bila sretna što ipak nisam u vrućem Zagrebu :)




Broj komentara: 8:

  1. budi sretna što nisi u vrućem Zagrebu.
    ovdje:
    beton isijava
    zgrade isijavaju
    sad je 9 navečer i još uvijek je vruće
    nema vjetra
    i ne može se spavati.
    Jedino što se može jest
    pljeskanje ručicama
    to je lov na komarce
    i moja maksimum danas, osim posla,
    jest ova pjesma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma vidi ti nje pesnikinje:))

      Ja vise i ne smem da kacim skopske razglednice %)

      Izbriši
  2. Ebay je zlo!! Nikad nisam trošila na gluposti, a sada mi je sve super, divno, krasno, potrebno i sve je za sitne novčiće što je velika navlakuša -.-

    Al` se tako veselim paketićima :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tek si sad otkrila ebay! Pa dobrodošla, tu se cijeli dan može izgubiti :) Ima naravno super stvari, ali uvijek treba dobro razmisliti treba li ti nešto ili ne jer kada vidiš onako jeftine stvari omakne ti se više njih :D I budi sretna što ti nije vruće kao ovdje, nepodnošljivo je, ali neću previše gunđati jer ipak imam more i svako se jutro malo rashladim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel de e-bay zlo, sweet cheap colorful evil!
    Uživaj ti kod kuće, bit će ti još ljepše vidjeti dečka tako kad se zaželiš vjeruj mi znam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Znaš, ova tvoja priča podsjeća me na moje vikend odlaske kući dok sam studirala.Još uvijek imam ovisnost zvana vikend-prežderavanje:(Znala sam "natući" kod mame i do 4 kg za vikend.Nije niti sada bolje iako ne odem kod mame već sam u svom domu:)Čuj,uživaj,kod mame je najljepše!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je na selu baš lijepo. A ebay sam otkrila ali nikako pa nikako da krenem kupovati i napraviti paypal. A baš me mami :))

    OdgovoriIzbriši
  7. nema na čemu, i drugi put te navučem na neko zlo :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...